söndag

fick några fina ord skickade till mej idag....:

No matter how bad your heart is broken, the world doesn't stop for your grief.

The people you care about most in life are taken from you much too soon.

No matter how good a friend is, they're going to hurt you every once in a while, and you must forgive them for that.

Just because someone doesn't love you the way you want them to, doesn't mean they don't love you with all they have.

det träffade mej så himla starkt, vissa personer poppade upp i hjärnan direkt. Självklart Göran, kära kära morfar som jag inte kan sluta tänka på...tror det har tagit hårdare på mej än jag ville tro...men jag tänkte även på mina vänner, saknar dem så mycket. önskar jag hade nån som stod mej nära här nere, förutom Johannes. för honom har jag ju o tack gode gud för det.
och honom tänker jag på när jag läser den sista meningen, bara för att nån inte älskar dej så som DU vill, betyder det kanske inte att de inte älskar dej med allt de har. jag ska inte sätta upp såna ramar för hur det ska vara o inte vara, inte den här gången. för Johannes vill jag hålla fast vid.
och jag är evigt tacksam för att han står ut med mej, för jag vet mycket väl hur påfrestande jag kan va ibland. tack älskling, du är underbarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0