För jag är så himla bra!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

sådär ja. det var mitt silent scream av lycka då det kanske skulle va lite opassande att göra det på riktigt, vet inte vad mina grannar skulle tycka...
Jag klarade alltså tentan.
visserligen låg jag precis på gränsen men vad gör det? Jag är godkänd och det är det enda som betyder nåt.

Nu känner jag äntligen att jag kan ge mej själv liiiite lite välförtjänt vila och ledigt denna jul. WHIHEY!

denna dag är busy busy, har tvättat sju maskiner sen kl sju imorse och hunnit städa lägenhet och toalett oxå. nu har jag slängt i mej lite mat och ska strax hoppa in i duschen och sen bege mej ut. De sista klapparna måste inhandlas idag och även slås in. PUST!

Sen blir det storkok! Johanna o Calle kommer o julmyser med oss. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0