halvvägs.

idag har vi kommit halvvägs till jul. och det är fredag igen. har haft en lite hektisk vecka med skola varje dag + jobb ons, tors, fre. men det är bra, då går veckan fort. och det har den gjort kan jag lova.
nu ska det bli skönt med lite helg iaf. ikväll ska vi äta kålpudding hos svärfar, mums! och imorrn ska jag träffa tjejerna på en mysig middag/fest. whii va kul! :) för en gångs skull ska jag oxå göra nåt på en lördag..haha.

problemet är: jag hinner inte plugga! men, jag har ju ingen ork heller så det kvittar ju egentligen på nåt sätt. eller...ja. blä va den här kursen är dålig iaf, idag t.ex var läraren sjuk och det får vi reda på när vi kommit dit, ända nere vid centralen oxå. jag trodde det var sånt vi hade It's learning till??

nu ska jag titta på mina fina stövlar som visst impulshandlades lite sådär idag. :)
lucia imorrn, mys!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0