Hemmahemma?

Paus i bloggen visst. Har varit hemma i Skänninge nästan en vecka. Sköntsköntskönt. Har firat jul, ätit mycket, fått fina klappar, ätit mycket, umgåtts med familj o släkt, ätit mycket, träffat mina underbara vänner och ätit lite till. Hanna + 5kg kommer rulla ner till Skåne-landet.

ikväll var jag o världens bästa Emma på bio, såg Australia. sen fick vi säga byebye för hon åker back to Oslo imorrn. Buhu. snart ska hon ut på en låååång resa och jag vet inte hur jag ska klara mej. visserligen bor vi inte nära varann nu heller men då har man iaf kunnat ringas o höra varandras röster. Men jag är så glad för hennes skull, hon förtjänar vila, kul och äventyr efter allt jobbslit. Hade iaf en liten klump i halsen efter att jag släppt av henne hemma och jag körde därifrån.
hoppas hon kan komma ner ett par dagar innan hon sticker iväg...!!!

sen så saknar jag ju J med. Men det kanske man inte ens behöver säga? Min fina baby.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0