slutet på 2008.

nyårsafton idag, igår kväll anlände jag till malmö efter en jätteskön o lugn tågresa på lite över tre timmar o sen en mardrömslik bussresa på 15 minuter. konstigt det där, men det märktes att man var tillbaka i malmö iaf.

väl hemma tog min fining emot mej med öppna armar. skönt att va tillbaka hos honom igen men det kommer nog ta ett par dagar innan man helt kommer in i vardagen igen, efter 10 underbart sköna dagar hemma med familjen.
jaja, vardagen får komma år 2009 för nu har man ju först en nyårsafton att koncentrera sig på. och vi har faktiskt planer, och tillsammans! yey! det nya året ska firas in med våra fiiiina vänner Johanna o Calle och massa andra folk som jag inte känner riktigt, ÄN iaf! men det ska bli himla kul o så mysigt att få fira med pojken.

det största problemet, som vanligt såna här dagar, är ju utseendet. idag har jag velat ha en personlig stylist, frisör och makeup-artist. ska faktiskt sätta igång och fundera på det redan nu, så det inte blir panik senare. sen ska det ju packas upp oxå, och en runda på stan ska oxå hinnas med. NU KÖR VI! FULL FART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0