lägenhet på g?

åhhh jag vill flytta!! om vi bara hade ett sovrum.
vi kollar på hyresrätter nu, men man ska väl inte hoppas för mycket. älskar ju denna lägenhet men den är verkligen alldeles för liten för två personer. så är det bara.
suck. känner mej inte alls glad idag faktiskt. jag borde ju va det, ska ju träffa johanna! kommer säkert bli glad så fort jag ser hennes söta o leende ansikte. ja, det kommer jag bli.

imorrn har vi en ledig dag tillsammans, bara vi. det kan nog vara bra tror jag. var ett tag sen nu, inte ens på öland fick vi ju va helt ensamma. men det var underbart, det var det.

nu ska jag ta mej i kragen o rycka upp mej lite. tror jag saknar min familj, ganska mycket faktiskt. trodde att jag skulle va trött på det efter fem dagar men det kändes riktigt sorgligt att åka ifrån. samtidigt som det var underbart att komma tillbaka till prinsen. kluven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0