hemma efter jobb.

trodde ärligt talat inte det skulle bli så här tufft att jobba vartannat dygn. men det känns som jag bor där. det ger mej obehagliga känslor i magen. samtidigt blir jag så sur på mej själv. det är ju bara ett jobb. men...nä jag vet inte, det känns inte bra, så är det bara. ett dygn till imorrn nu, sen ledigt en hel vecka jippie! sen bara ett dygn till nästa fredag o efter det ÖLAND! såå skönt att få ledigt med min älskling. lite tråkigt bara att han åker redan på tisdag, så jag måste va själv här hemma några dagar.
kan kanske va nyttigt det oxå iofs...

sverige-match ikväll igen, tjohoo! undrar om man kan ljudisolera lägenheten...hmm.. :D ska iaf bli mysigt att kolla på den med Johannes o att han inte ska iväg nånstans o kolla eller ta hem några hit.

nä fy va trött jag är. funderar på att gräva ner mej i soffan, sätta på en film kanske? tycker faktiskt jag förtjänar lite slapp såhär mellan två jobbdygn. finns ju självklart saker att göra annars men det kan jag faktiskt göra när jag är ledig mer än en dag i taget. plus att jag faktiskt inte vill städa ensam. så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0