Mys-bilder från Ystad :)

image12

En var visst lite för hungrig för att posa på den här bilden...min pojke i ett nötskal. :D men de andra är fina! :)

image13

Söta Johanna o ett glas viiiin! :)

image14

Maten var sjuuukt mumsig! O pojkarna hade grillat så bra! ;)

image15

Vi var sjukt bra på att roa oss med simpla saker, Johannes med två (!!) fjärrkontroller.....

image16

......Johanna med en penna.....

image17

......o Calle med sin telefon!! :D

image18

Jag lyckades roa mej helt på egen hand! Jag är så himla snyyygg!!!



Självklart hade vi allra trevligast tillsammans, som alltid! <3 pussss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha sjukt fina bilder! :) Kul att jag gör V-tecknet. När gjorde man det sist liksom?! Hahaha. :P Puss och kram, ses imöron!

2008-05-20 @ 16:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0