la weekend.

helt sjukt. det är helg. igen. yey!
har dock lite plugg som måste göras så det är ganska bra att Johannes jobbar imorrn, lördag. :) sen på kvällen ska vi på kulinarisk middag med härliga vänner, Johanna och Calle! :) mysmys.

har vart grymt duktig idag, gick upp sju och pluggade. och fick en del gjort, heja mej! men jag måste läsa oxå, så det ska jag göra intensivt en stund NU, innan jag sticker iväg på en fika hos Linda.
ikväll blir det att PUMPA  på intensiv stationsgympa med Johanna. haha hur ska det gå??

PUSS och trevlig helg. ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar från blogg:



JA HANNA! du måste verkligen se den. Jag VET att du skulle fullkomligt älska den! Ta med dig pojken och åk en dag. Det är verkligen värt det :) !!!!

2008-11-16 @ 16:54:32
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0