välfylld vecka, ja.

måndag. igen.
dagen började med grupparbete, åter igen i många fler timmar än det stod på schemat, suck. sen satt jag kvar en stund o läste. får panik när jag inte känner att jag gör nåt. vid halv fyra gav jag upp iaf o traskade hemåt.

blir en busy week. var ju på anställningsintervju i fredags o jag verkar ha gjort nåt sorts intryck på dem iaf för jag fick tre prov-jobbtider denna vecka, tisdag, fredag o söndag. utöver det blir det PLUGG, tentan närmar sig. får se om man hinner så mycket mer än så. vill ju träna oxå såklart.

längtar till madrid!!!!!! känns så skönt att ha nåt att se fram emot, gör pluggandet lite lättare. som tur är.
ska verkligen försöka komma iväg till sthlm oxå, senare i höst/vinter.
till sabina:
  sjukt längesen nu. <3

ängeln kommer hem snart, då blir det kyckling. kurr kurr i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0