Betonghjälm.

Idag känns det som jag bär på 15 extra-kilon, på huvudet. Det har dunkat o bultat i det ända sen jag gick upp i morse, eller egentligen ända sen igår kväll. Åh blir så trött. Kan inte koncentrera mej på nåt alls när jag mår så här, o jag måste verkligen börja på hemtentan snart. Bläää varför denna huvudvärk??

Så störigt, jag känner aldrig för att skriva här längre. När jag gör det så blir det mest för att jag borde, för att jag ändå vill hålla igång bloggen. Var tog mina skrivarfingrar vägen? Är det så att jag skriver så pass mycket i skolan så det liksom blir tillräckligt där...hmm jaja, vi fortsätter väl såhär ett tag o ser om känslan kommer tillbaks..annars vet jag inte redigt hur det blir med denna blogg..

Lägenheten ligger nu ute för allmän beskådning och första visningen är på söndag, spännande! Åhh vad jag vill att nån rik en får upp ögonen för den, eller gärna ett par rika då så de får bjuda över varandra lite..hihi. Hoppashoppashoppas. Jag är sååå sugen på inflyttning o piffning i andra lägenheten nu. Vill ha ny säng, ny soffa, nytt av aaaaaallt! Så den där miljonen hade passat bra. Tack.

Nä nu ska jag sucka lite åt de danska unga mödrarna o tänka huuuuur mycket bättre mamma jag kommer bli. Fniss.
(fast några av dem är rätt bra förstås)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej min vän!

Vart på nätet ligger lägenheten? Vore skoj att se. :)

Och att ses i helgen vore ytterst trevligt! Dags att catcha upp min vän!! <3

massa kramar

Johanna

2009-04-16 @ 16:31:02
Postat av: Michelle

Men hanna.. det e ju bara att du plockar av dej hjälmen! ;)

Mmm vi ska bara gå här hemma o njuta idag.. jag o mini! =) Har öppnat upp alla dörrar då det luktar "vara sjuk" här hemma! ;)

Åh va spännande med lägenhetsförsäljningen. Hoppas det går bra o att dom e snuskigt rika dom som ska bjuda!

Lycka till med hemtentan o hoppas du får en fin helg!

Massa kramar

2009-04-17 @ 12:04:06
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0