Härliga vår!

Solen lyser, himlen är blååå. Vad det är skönt att leeeeva dååå!

Ja, trots lite tenta-ångest så ska jag nog ändå lägga det åt sidan idag (var faktiskt duktig o skrev liiite förut) och så ska jag istället springa ut i solen med Johannan! :)

Ska bli så himla skönt o mysigt, vi ska bara göra vad som faller oss in, utan stress och press. MYS på hög nivå. Det var längesen vi tog lite tid för oss själva tror jag oxå. :) Finns alltid nån annanstans man måste efteråt, klockslag att passa. Men inte idag! Inte för mej iaf, hihi. Hoppas det är samma för Johannan.

Pojken min får allt vara kvar här hemma, han är nämligen extremt sjuk. Enligt han själv. ;) Så jag ska sätta igång med tvätten lite smått, sen får han avsluta det samtidigt som han kurerar sig. En aaaaning gnällig blir min älskling när han är sjuk. Mmmm, då är de helt plötsligt inte så himla manliga längre..höhö.

Åh, vill egentligen komma ut redan nu, ser ju att himlen är alldeles blå o fin där utanför, lööövely. Men först ska jag laga en omelett åt mej och min patient.



Johanna du får äran att pryda min blogg idag! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh sommar i ystad. me like! :)

tack för igår kära du, det var fint! puss!

2009-04-19 @ 14:54:31
Postat av: Michelle

Hahah va trist med en sjuk karl! Finns inga värre patienter! ;)

Hur går det med försäljningen?

Kram

2009-04-20 @ 11:32:57
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Michelle

Nee fy va trist om han smittat dej! Men det blir ju lätt så tyvärr!

Aha, fasen va spännande! Håller tummarna!

Nu ska jag laga lite mat te gubben.. Han jobbar över massor just nu så det är väl det minsta jag kan göra! ;)

Kramar

2009-04-20 @ 19:10:18
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis till vinsten i Mini´s blogg

2009-04-21 @ 19:39:27
Postat av: jullet

vilken turkärring du är då syrran!

så du ska bli spraytannad nu då :D

2009-04-22 @ 20:47:12
Postat av: Michelle

Tack söta du! =)

Massa kramar

2009-04-23 @ 18:37:55
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0