Lördag och allena.

Idag leker jag med min bästa kompis, hon är blond, lite sådär skönt blåst men rätt snäll ändå. Hanna heter hon.

Ja jag är alltså ensam hemma. J är sådär nördigt grabbig med sina jobbarkompisar ikväll så jag fick en kväll för mej själv. Känns faktiskt ganska lugnt, var visserligen rätt sugen på lite girltalk men då krävs ju nån att prata med oxå... ;) Jag har gjort en hemlagad pizza o sitter nu o smaskar på lite godis i väntan på Robinson. Så det går ingen nöd på mej.

Sitter dock o stör mej nåt enormt på grannarna ovanpå, fattar inte vad de håller på med, men det låter ju som de hoppar så högt de kan upp o ner. Eller så gör det nåt annat misstänkt, dunkar gör det iaf.

Tentan är näääästan klar, fast inte riktigt än. På måndag ska den in, så sista dagen är imorrn. Men det känns lugnt, har mest bara lite grejer att lägga till. Lite småförkyld är jag oxå vilket gör att jag inte vågar träna, typiskt. Känns göööörlängesen nu.

Nä nu får det va bra. Häpp!



Det här var innan jag o bebbe blev tillsammans. Söt som socker är han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0