Gammal?

Vad kan denna trötthet bero på?
Visserligen fyller jag 24 om några dagar men ärligt. Det ska ju inte kännas i kroppen som man är 58 år. Typ. Skulle kunna sova i soffan hela resten av kvällen, men jag SKA till gymmet idag. Alldeles för längesen och så fort man börjar känna sig lite duktig o fast o fin så börjar det dallra igen. Typ. Sjuk mjölkmage oxå efter en fet mochalatte igår med vanlig mjölk. Idag har jag köpt semlor med vanlig grädde, bra Hanna.

Hemtentan är påbörjad, check. Lååångt kvar dock men i helgen jobbar baby så det passar bra att sitta med den då. Fre-lör-sön ska bestå av pluggpluggplugg. Kommer bli sjukt tråkigt men det är bara att bita i det sura. Nästa helg sen ska bestå av presenter, tårta och framför allt mysmysmys med min älskling. Whii.

Nu blir det lite SATC i soffan innan Friskis.

(J o jag har skaffat gemensamt matkonto, hej vuxenpoäng!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0