Pluggig helg.

Ja vanligtvis kanske man har en liten känsla av lättnad i sig på fredagar. Men idag vet jag vad jag har framför mej. Jag ska sitta med min hemtenta. Lika bra det när J ändå jobbar. Sådär lagom kul men om jag jobbar hårt blir jag klar och ledig fortare. Och det är alltid positivt. :)

Fick en glad överraskning imorse iaf. Dala-Anna kommer till oss imorrn kväll o äter o myser. Ska bli jättekul o ett skönt avbrott i pluggandet, helt klart!

Nu sitter jag o försöker bestämma mej för om jag orkar träna eller inte... Det värsta är att jag måste bestämma mej typ när som helst, för annars blir det för sent. Gah, beslutsångest.

Ja det här blev ju ett kul inlägg, inte.
Men önskar en trevlig helg iaf. :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

I fix, only for you! ;)

Kram

2009-03-01 @ 17:47:54
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0