Skänninge!

Hej hopp! 

Är verkligen usel på att uppdatera men nu kommer några rader från kära hemstaden iaf. :) Jag o Johannes körde upp i onsdags kväll o har haft några underbara dagar. Det har varit mat, mys, film, godis, torp och grillning för fulla muggar. Men nu har min älskling åkt tillbaka till Malmö för att jobba och töntig som jag är så saknar jag honom redan....

Men jag ska passa på att njuta av mina dagar här hos familjen o göra lite såna saker som han ändå kanske inte tyckt vart så roligt, som att träffa folk han inte känner o så. T.ex. imorrn! Då ska jag träffa min vän Michelle, o det ska bli sååå kul. :)

Så nog ska jag få de här dagarna att gå, det är ju så underbart skönt att va här hemma ett litet tag, man kommer liksom in i en annan andning på nåt sätt. Lovely. <3 Jag försöker faktiskt att göra så lite som möjligt o bara njuta i stället. Så viktigt.

Imorgon går gamla lägenheten över till nya ägaren, så skönt! Kan man släppa det liksom. Känner verkligen att vi börjar bo in oss i den nya, även om den ännu inte är inredd precis så som vi vill ha den så känns den ändå som hemma nu. Mmmm.

Tills nästa gång, adios! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0