Att åka till Sthlm eller inte.

Åh, detta med Tradera är ju verkligen bra, för tänk vad billigt man kan komma undan. MEN, va jobbigt det är. Att inte veta, ska jag sitta på ett x2000 imorrn kväll till huvudstaden eller ska jag tillbringa helgen i Malmö med världens sötaste kissekatt? Hur söt katten än är så vill jag ju verkligen till Sthlm, känner att jag är så otroligt inställd på det nu. Hade vart så mysigt, o så skönt att komma iväg lite. Kan verkligen inte minnas senast jag var i vår huvudstad heller. Så vi fortsätter väl hålla tummarna då.

Har lite ångest för sommaren. Det är ju verkligen toppen att jag får va där jag jobbar nu, trivs så bra o allt. Men jag vill verkligen få minst tre veckor ledigt tillsammans med min man, det känns otroligt viktigt och välbehövligt. Få komma bort från lägenheten o Malmö, fly till underbara Öland, med havsutsikt från tomten. Att bara få va. Jag vill, och behöver.
Så det hoppas jag verkligen kan lösa sig. Åh, hoppas, hoppas, hoppas.

En glad nyhet förresten, Sanna ska förära oss med ett besök igen, yey! :) Hon hoppar med i bilen när mammi, pappi o Julle kommer ner, på vägen till Madrid. Sen spenderar hon helgen här, nästa helg alltså. Vilket innebär att hon får va med på min tjejmiddag, jippie!

Och med det säger jag Guten Nacht. (Kanske? Kan inte tyska alls.)

Och för att det är så trevligt med bilder så tar vi en bild med. ;)

 Den här är ju bara för söt. I Iike that boy very much. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0