Förvirrade.

Idag skrevs kontraktet på. Så nu är det liksom definitivt, finns alltså ingen återvändo. Iaf inte just nu. :) När vi bara sitter o dagdrömmer o fantiserar om hur fantastiskt fint o bra det ska bli i vår trea så är allt toppen! Men nu är det ju en bit kvar dit. Det stora problemet: Sälja eller inte sälja??

Vi har haft två mäklare här idag och låt oss säga att vi fick två väääldigt olika bud. Vilket har förvirrat oss totalt, inte minst min älskling såklart. Det är ju liksom han som ska fatta det här svåra beslutet. Och jag vet att detta är hur löjligt som helst men jag kan inte låta bli att få lite dåligt samvete. Varför? Ja det kan man ju fråga sig. Det är absolut, verkligen inte J som fått mej att känna så, det är mina fåniga tankar som simmar omkring i mitt tröga huvud. Men om denna affär går med förlust, så skulle jag känna mej...skyldig på nåt sätt. För om det inte vore för mej så skulle han inte ens behöva sälja. ÅHHHH jag hör ju själv hur dumt detta låter.

Nu skulle han nog visserligen inte sälja om det skulle visa sig att det blev förlust. Men hur gör vi då??

Detta är orättvist, här har vi äntligen fått en större lägenhet, som vi väntat. Varför kan då inte allt bara få gå sådär smidigt o bra som man vill??
Hatar dessa dåliga tider. Var det tvunget att bli en ekonomisk kris eller?? Himla onödigt tycker jag allt.

Nåja, får väl fortsätta drömma mej bort till när vi har flyttat in o kommit iordning o allt är klart....mmmm..... eller nej just det, plugga var det jag skulle göra ja.

:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0