Good news!

Det blev Stockholm! Sabina och jag hade en riktigt mysig o kul helg tillsammans! Det blev mys, shopping, ätande, melodifestival och konsert där hennes mycket talangfulla vänner medverkade. Mycket mycket bra!

Men nu är jag tillbaka i Skåne-landet och veckan började med en bra nyhet, vi fick vindsvåningen vi var o tittade på i torsdags! Gahh trodde aldrig vi skulle få den. Känns helt sjukt. Är så otroligt glad samtidigt som jag vet att det kommer bli några jobbiga veckor, med packning, rensande och dessutom säljning av denna lägenheten. PUST. Så ska skola o jobb skötas på det oxå. Det är bl.a. nu man är tacksam för fina vänner o familj. Jag tror flyttningen kommer gå galant tack vare dem.

Ny delkurs har startat, sinnessjukt mycket litteratur ska skaffas och läsas och jag tänkte faktiskt börja redan idag. Notera försöka. Hihi. Först ska jag ta en liten tripp till Mobilia och spendera mitt presentkort på roliga hårprodukter tänkte jag. Det kan man väl förtjäna. :)

Bilder från Sthlm levereras här:


Det åts sushi. Här med söta Sabben.



Vi lyssnade på duktiga Bettan, som egentligen heter Hanna hon oxå. :)



Klassiker.



Sabina och HannaX2

Kommentarer
Postat av: Michelle

Nemen Grattis! Skönt med lite större! Hur stort har ni nu förresten?

Fick du nån kissebebis?

Kramar

2009-03-17 @ 16:16:50
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Michelle

Det förstår jag att det kommer bli skönt! =) Vi hade me en sån mini lägenhet först.. men man går ju liksom på varandra!

Men du.. Fick du en katt?? I ena inlägget härnere nämner du en kisse.. Men ingen bild isf!! ;)

Pusskram

2009-03-17 @ 19:09:47
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0