Halvpeppar i soffan.

Hej hallå!
Försöker peppa upp mej för träningspass som jag ska sticka iväg på alldeles strax. Är lite sådär lagom slö o trött efter dagens skola men det får jag skjuta åt sidan så länge. 75 stationsgympa väntar!

Självförtroendet fick sig ett litet boost när jag skrev VG på senaste hemtentan. Hurra! :) Nu väntar nästa snart men då vet man ju iaf att man bara behöver koncentrera sig på den o inget annat.

Är annars lite trött på skola. (Har jag sagt det förr?) Börjar längta riktigt ordentligt till sommarlov nu, även fast jag ska jobba de sämsta veckorna som bara var möjligt så hoppas jag ändå att jag får lite fin kvalitetstid tillsammans med sambo, familj o fina vänner. Är visst ledig hela(!) juni som det ser ut nu så får klämma in allt skoj då. :) sen ska jag o baby ha v. 27, 28 tillsammans (ÖLAND!!) och sen jobb jobb jobb resten, fram till praktik. Det blir nog bra.

Nåt positivt med att ha juni ledigt är att jag får mycket tid till att piffa i lägenheten, hihi. För sånt får man ju ändå ta lite i taget. Men skatteåterbäringspapperna vi fick idag talade ju iaf om att vi kommer ha råd med lite nytt...hihi. Åh längtar som en tok här.

Nä, nu är det svettas som gäller!
;)



Tur att man inte behöver ha glasögon, jag ser ut som en riktig nörd!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0