tenta-tisdag.

inga fettisdagar här inte. här är det tenta-tisdagar som gäller. ska ner till orkanen strax o sätta mej. åhh jag hoppas den där rätta känslan infinner sig idag, allt hänger nämligen på den. den där skrivar-glöden.

i lördags var det supertrevligt, när Anna var här. det åts, dracks lite vin och pratades en hel del.

hoppas jag kan komma iväg till gymmet ikväll oxå, var alldeles för längesen nu. tyvärr var det fullt på mitt favvo-pass. grrr.

o ikväll ska jag hämta skorna jag beställt från USA, whii. :D 4 par vår/sommarskor till Hanna, man tackar! jag vill ha värme nuuuuu! är så spytrött på fula o tråkiga stövlar som blir skitiga så fort man går ut för det skvätter upp på dem när man cyklar. gahh, det går inte att känna sig riktigt fin när det är kallt, så tråkigt! så våren, nu kan du komma. Tack!

nä, nu ska jag ta tag i det här. om jag är en riktigt duktig flicka idag så kan jag faktiskt få va lite ledig sen o njuta lite extra mycket av fin födelsedagshelg. :)
(hoppas på en kiss-unge i present hihi)

hej o puss!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Hanna!

Tack så mycket för din kommentar på min blogg! Jo,det verkar ju som att jag kommer dra mig neråt södern så småningom :) Kul att du är inne och kikar hos mig ibland,jag kan avslöja att jag är inne och kikar hos dig också ibland! hihi. Men återigen,tusen tack! så ses vi kanske hos Johanna nån dag! Stor kram

2009-03-03 @ 20:47:22
URL: http://erikalowerot.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej Hanna!

Tack så mycket för din kommentar på min blogg! Jo,det verkar ju som att jag kommer dra mig neråt södern så småningom :) Kul att du är inne och kikar hos mig ibland,jag kan avslöja att jag är inne och kikar hos dig också ibland! hihi. Men återigen,tusen tack! så ses vi kanske hos Johanna nån dag! Stor kram

2009-03-03 @ 20:49:05
URL: http://erikalowerot.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej Hanna!

Tack så mycket för din kommentar på min blogg! Jo,det verkar ju som att jag kommer dra mig neråt södern så småningom :) Kul att du är inne och kikar hos mig ibland,jag kan avslöja att jag är inne och kikar hos dig också ibland! hihi. Men återigen,tusen tack! så ses vi kanske hos Johanna nån dag! Stor kram

2009-03-03 @ 20:51:12
URL: http://erikalowerot.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej Hanna!

Tack så mycket för din kommentar på min blogg! Jo,det verkar ju som att jag kommer dra mig neråt södern så småningom :) Kul att du är inne och kikar hos mig ibland,jag kan avslöja att jag är inne och kikar hos dig också ibland! hihi. Men återigen,tusen tack! så ses vi kanske hos Johanna nån dag! Stor kram

2009-03-03 @ 20:52:57
URL: http://erikalowerot.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej Hanna!

Tack så mycket för din kommentar på min blogg! Jo,det verkar ju som att jag kommer dra mig neråt södern så småningom :) Kul att du är inne och kikar hos mig ibland,jag kan avslöja att jag är inne och kikar hos dig också ibland! hihi. Men återigen,tusen tack! så ses vi kanske hos Johanna nån dag! Stor kram

2009-03-03 @ 20:55:17
URL: http://erikalowerot.blogg.se/
Postat av: Erika

Eh,sorry! Råkade trycka några gånger på "skicka kommentar"knappen ;)

2009-03-03 @ 21:13:35
URL: http://erikalowerot.blogg.se/
Postat av: Johanna

HAHAHA! Det här var ju det roligaste på länge! Bra jobbat, Soten! ;) Puss till er båda!

2009-03-06 @ 22:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0