2:a advent.

man kan säga det om och om igen, tiden rusar iväg och jag vet inte var den tar vägen. 2:a advent idag och jag ska tända det andra ljuset ikväll när J kommer hem från jobbet. (får väl dock se hur social han orkar va ikväll med tanke på hur det var i morse...ojoj).

idag har jag en ledig dag framför mej och eftersom jag var duktig och städade i fredags så det finns det egentligen inget som hindrar mej från att läsa lite. men med tanke på hur det varit i skolan på sistone så är jag sådär sugen. orkar liksom inte ens bry mej eller få dåligt samvete för att jag inte gör det. så illa är det. dessutom gick senaste tentan åt skogen och jag är övertygad om att det blir en omtenta.
gah.

igår var jag på julkonsert, Johanna och hennes Malmö akademiska orkester spelade och det var sååå fint. Duktiga duktiga Johanna som spelar så vackert. Och solisterna som sjöng var fantastiska oxå. sen myste vi med te medan våra karlar bowlade med jobbet.

trött är jag, blir nog kanske en liten powernap sen. :)
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0