segast i världen.

varför sover jag inte? har bara sovit ca 6 timmar i natt, ska upp kl 6 imorrn bitti och jag hade kunnat sova hela dan idag. men det har jag inte gjort. istället har jag gjort såna onödiga grejer som bara jag kan göra. typ surfa surfa surfa, glo på tv. fast jag måste erkänna att det har varit väldigt skönt.

igår var kul kul kul! god mat, gott vin, gott sällskap. sen blev det en utgång som jag kanske inte borde följt med på då jag egentligen inte kände för det...blev en dyyyyyr taxiresa på 200 kr hem (hur gick det till?) och det känns lite surt. men men, what to do?

nu vll jag ta en skön dusch och sen vill jag pussa lite på min goding så jag hoppas det inte dröjer allt för länge till innan han kommer hem.

Kommentarer
Postat av: hyddan

åk bara med de kändaste taxibolagen, typ 121212, skåne eller kurir. de andra kan suuuuga ut pengar för hur kort sträcka som helst! fiifan. ses onsdag babe! puss

2008-12-14 @ 21:37:20
Postat av: Michelle

Nee men söta du! =) Inte visste jag att du bloggade! Fan va skoj!

Mmm det e så trista pengar att lägga ut nu före jul!

O ni som e studenter e det väl det sista ni behöver!?

Ska du fira jul i skånelandet?

Kram

2008-12-16 @ 17:29:20
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Michelle

Aha.. Fan va skönt att ni inte e två som studerar! För då hade det ju varit värre! Men som sagt det e ju ändå sura pengar!

Åh, men om du vill o kan så vore det toppen att träffas! =) E ju inte så långt till mig från dej! =)

Kan väl höras på msn lite närmare sen?

Kram

2008-12-16 @ 19:22:03
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0