ugh.

sitter med ett lätt illamående i magen, det blir visst så varje gång jag kommer att tänka på att vi kommer få tentaresultatet när som helst. hur ska det gå egentligen? vill ha en rolig julklapp som säger: GRATTIS Hanna, du är godkänd på den här tentan oxå. Tack.

sitter ensam, stor-jul-beställning  på Teknikmagasinet innebär sen kväll och antagligen övernattning hos mamma för min baby. buhuu. vill ju ta vara på tiden så mycket som möjligt nu, på lördag åker jag till skänninge och även om det ska bli sååå skönt o mysigt o kul så kommer jag sakna J så innerligt. Han är en så stor del av mej, o bland det allra viktigaste. Men ibland är det nog bra att sakna varann lite oxå.

vi har en öppnad flaska lättglögg ståendes. funderar på att värma till den lite (undrar hur länge en sån kan stå öppnad för övrigt?) och sen gosa ner mej i soffan med en av storfilmerna som går på tv ikväll. Frågan är: Vilken tar man?
 
Titanic?

 
eller The Bodyguard??

That is certainly the question.

Tack o Puss o Hej från lilla mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0