Ciao.

3 augusti, jag jobbar som en galning o hinner inte med mycket annat. J ska iväg o semestra lite på egen hand snart, ångest för min del alltså som måste bo ensam i trean i massa dagar. Men livet är ju ändå riktigt bra ändå. Vi älskar vår lägenhet, o varandra. <3

Men jag har fattat ett beslut. Eftersom jag egentligen tycker detta bloggande mest är en pina så lägger jag ner. Jag LÄSER bloggar men skriver...? Njaa..inget för mej. Mitt liv är verkligen inte så pass intressant.

Så tack bloggen, för den här tiden. På återseende? Kanske, vem vet skrivarlusten kanske återvänder...nån gång...

PUSS


Kommentarer
Postat av: Johanna

nooooooooooooooooooo :P

2009-08-03 @ 23:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0