Birthday girl.

Idag fyller jag år. 24 år. Vilket betyder att jag är ruskigt nära 25. Vilket är mittemellan 20 och 30.

Efter den lilla ålders-nojan ska jag väl mest bara säga att jag har haft en underbart skön o fin dag än så länge. Frukost på sängen i morse, sen iväg på ett gött gympa-pass. Fått tulpaner hela dan, av J i morse o så två(!) blomsterbud. Fina sms, telefonsamtal, facebook-gratulationer på det och jag känner mej så bortskämd! Eller kanske bara omtyckt? :)

Fint är det iaf, har ännu inte fått öppna paket dock, det ska jag göra ikväll när J:s mamma o syster kommer hit. Inbakad oxfilé och hembakad prinsesstårta bjuds det på kvällen till ära och det är min älskade Johannes som är mästerkocken. Är detta toppen eller vad???
Önskar dock att min familj kunnat va här. Det är väl det som fattas. Men "extra"-familjen kommer ju iaf. :)

Puss på er! Nu ska jag njuta vidare. ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej gumman! blev kvällen din fin? :) puss

2009-03-08 @ 11:41:42
URL: http://johannahyden.blogg.se/
Postat av: jullet din hemska lillasyster

hanna, förlååååt, förlåååååt för att jag inte sa grattis igår! jag har inga pengar på mobilen och kunde därför inte skicka sms och då försvann det liksom ur min hjärna! men jag säger det nu. GRATTIS! PUSS

2009-03-08 @ 18:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0