en sån dag.

idag har vart en sån dag då man inte tycker man gjort så mycket, men så tänker man efter o kommer på att man ändå gjort en hel del.
typ detta:
-Lämnat in min tenta
-Tvättat en massa
-Lämnat in min cykel på verkstaden (stackarn har gått lite sönder i däcket
-Lämnat pojkens lunch som han glömde hemma i vanlig ordning
-Shoppat litta granna, jajamen. :) En kjol, en body, ett linne, en t-shirt, tre trosor.
-Vikt all tvätt samt bäddat rent
-Tagit en underbart skön dusch

Och nu ska jag strax börja med maten men först bjuckar jag på lite bilder från min födelsedag. Kul va? :)

(Sorry för den kursiva stilen förresten, men just den knappen verkar ha fastnat, får bara inte bort det).



Presentbord. :)



Finase kortet. <3

         
Odekorerad tårta                  Dekorationer                          Jag såg ut såhär!



Tårtan dekorerad o klar! Tack min prins.

Som ni ser hade jag en fin dag. :)
NU: Mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0