Valpvakt.

Idag har jag de sötaste vovvarna på besök. Kia, som har blivit stora flickan, och lilla Nova, som bara är 10 veckor, är hos oss ikväll när husse o matte jobbar. Så söta, nu ligger de o sussar båda två.

Annars har det hänt en del sen sist. I helgen var finaste Sannan här, och jag hade tjejfest i lördags. Sååå underbart kul blev det, tack bästa! :)
Mamma, pappa o Julle var i Madrid några dagar o flög från Kph så de var här en sväng i fredags o i tisdags när de skulle hem. Mys. Saknar dem massa men nu ska vi hem snart, om två veckor, yey! O min fining följer med, det är det bästa.

Lägenheten oxå ja... Åh gud va jag längtar till allt har löst sig med den vi bor i nu så vi kan börja packa o planera! Men än så länge är det fortfarande lite krångel, men det lutar väl åt att hyra ut den iaf. Nu ska man bara hitta nån pålitlig person som kan ta den. Åhh ge mej min trea nuuuu!!! :)

Nä, nu ska jag pussa lite på sötnosarna här...eller vänta tills de vaknar först kanske..

Bilder från helgen kommer hääääär:



Fick världens sötaste koppar o ett tårtfat!



Fina flickorna! Anna, Frida och Anja



Jag o världens sötaste Sanna

       
A little bit cray                      Puss på dej baby               Hihi, rödaste tungan har Anna


Trevlig helg då! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0