Ännu ett inlägg från ett vardagsrumsgolv.

Nu går bloggandet seeggtt. Men det är inte bara för att jag är seg..hehe. Utan för att vi fortfarande inte har internet i nya lägenheten. Skitstörigt. Men snart så, nu är det iaf beställt så nu väntar vi bara. Ska nog ha hemtelefon oxå vilket jag tycker är jippieyey eftersom det då blir billigare för ens nära o kära att ringa till mej o det är braaaaa! Eller för mamma iaf som ringer från en annan hemtelefon. ;)

På tal om mamma så ska jag träffa henne om bara två dagar! :D O det ska bli mysmysmys för det var längesen nu. Vi ska brumma bil upp till Uppsala o fira hennes examen, jag, mamma o Julle. Pojken får en ledig helg för sig själv o det tror jag man kan behöva ibland.

På söndag när jag ska hem sen bli det att brumma bil igen! Vi har nog bestämt oss för att att köpa mammas o pappas gamla nu när de har bytt bil. Och det känns verkligen så sköööööönt! Äntligen kunna handla ordentligt, kunna göra vad man vill, slippa låna en bil varje gång man behöver. Och så får vi bil på Öland i sommar med, yey!

B-uppsatsen börjar närma sig sitt slut, vi är så duktiga så! Idag ska jag sätta mej o komplettera lite som behövdes. Sen blir det att städa lite oxå. För vi får ju (förhoppningsvis!!!) finbesök från min favorit sexy-mama imorrn! ;) Fina Mikelle! Ser fram emot det!
Och så på fredag då, hem och Uppsala. (Ska hinna med tusen andra saker imorrn oxå, såsom besök på praktikplatsen, spraytanning som jag vann i en tävling, packa...så jag har att göra!)

Nu ska jag handla, hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0