bitter.

dagens känsla var förväntansfull när jag vaknade. eller först var jag trött eftersom jag var tvungen att tvätta sju. men sen förväntansfull. men, nu är jag arg. på de dumma förra hyresgästerna i vår nya lägenhet som var tvungna att vänta in i det sista med att lämna in nycklarna. jag som hade skjuts o allt. nu måste jag ta bussen när jag kommer hem i eftermiddag. grr.

nåja, ikväll ska jag gå dit o bara känna. o inspektera noga, och om det är nåt som inte blivit städat ordentligt så ska de minsann få göra om, hehe. lite krav måste man ju få ställa.

är så t.r.ö.t.t. skulle ärligt talat kunna somna här o nu i soffan o sova bort hela dan. då är man trött.

UPPDATERING: Min gulliga svärfar kunde skjutsa mej till slut iaf så nu har vi nycklarna o lägenheten. :) det här blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0