Bor fortfarande på 42 kvm!

Men snaaaaaart flyttar vi in! :) Ska bara måla klart hallen o lägga golv där. Golvet i sovrummet är redan klart. (TACK underbara Calle o Johanna för hjälp).

Är dock sjukt stressad. o då menar jag SJUKT stressad. Över att det inte är helt klart. Över att vi inte packat klart. Över att vi ska flytta in i helgen. Och självklart över b-uppsatsplanen vi håller på med.

Till råga på allt har jag åkt på mega-dunder-förkylnigen no.1 och det är inte kul. Alls. Och inte välbehövligt heller. Men nog med allt gnällande nu! Usch jag gnäller visst alldeles för mycket i denna blogg.

Ikväll ska jag på födelsedagsfest på Friday's, lilla Linda fyller 22! :)
Hörde något om gratis mat o drinkar...hum hum, hihi. Så jaaa, denna kväll ska bli kul! Jag ska bortse från både förkylning och stressande o njuta friskt.

Bilder på lägenheten kan mycket väl dyka upp här..men inte nu. Nu har jag bråttom, som vanligt! Vad ska jag ha för skor??

Kommentarer
Postat av: Johanna

ta det lugnt gumman, allt kommer att bli så bra så bra! :) och ring om ni behöver mer hjälp, okej? :)

hoppas nu din kväll är kanoners! varma kramar*** johanna

2009-05-12 @ 20:33:29
Postat av: Michelle

Lilla Hanna, stressa inte!

Mmm vi e supernöjda! =) Känns underbart att kunna göra sånt själv..

Hoppas du får en fin dag o att din förkylning går över snart!

Kram

2009-05-14 @ 07:51:25
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Michelle

Självklart vännen! =) Hör av mig så fort jag har någon koll på hur jag kommer att jobba! Vore ju toppenskoj att ses!

Massa Kramar

2009-05-20 @ 13:05:36
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0