Bor numera på 77 kvm!!

Veckorna ruuusar iväg o nu sitter jag här på ett hårt vardagsrumsgolv i vår "gamla" lägenhet. Det är så tomt så det ekar när jag trycker på tangenterna. :) Vi har alltså flyttat in i vår nya fina flat!! Men internet finns inte där än, så det är därför jag sitter här nu. Efter några riktigt jobbiga dagar med mycket bärande o lyftande så har nu nästan allt flyttats in. Liiite kvar dock, och det tänkte jag ta tag i i eftermiddag, hoppas jag. Finns en hel del att göra i trean oxå fortfarande då allt mest bara står på golvet nu... Men det ska nog hinnas med det oxå.

Vi har fått ett litet tillskott i familjen, Glenn guldfisken. :) Hoppas han ska trivas hos oss! Haha.

I natt vaknade jag av nåt mycket otrevligt, blixtar lyste upp hela sovrummet o åskan dånade. Jag är barnsligt rädd för åskan, hjärtat bankade hårdare än aldrig förr o gråten satt i halsen men lycklig som jag är fick jag krypa in i en varm famn o gömma mej lite. Skönt.

Annars är det mycket med B-uppsatsplan oxå, men är såå glad att Anna o jag gör det tillsammans så man slipper göra det ensam. Och jag tycker det går väldans bra. :)
Lite andra glada nyheter, jag fick G på senaste hemtentan, OCH jag fick den praktikplatsen jag allra allra helst ville ha, och som det bara fanns en av. Och den fick alltså jag!!!!! Ska va hos en kurator på kirurgiska avdelningen på MAS och det låter så himla spännande! Blev lyckligast när jag fick mailet. YEY!

Nu värker armbågarna då jag stöder mej på dem när jag skriver. Kanske ska göra nåt nyttigt snart... :)

Puss o hej!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till G:et och praktikplatsen! Va roligt! :)

Haha, ja jag hörde om Glenn. Haha. Göttgött. ;)

Kramkram Johanna

2009-05-21 @ 11:06:22
Postat av: Michelle

Mmm det ska bli såå trevligt! =) Så nu e det bara o hålla tummarna för att vi inte jobbar på kvällen! För det vill jag verkligen inte!

Hörs imorgon då babe!

Pussa

2009-05-27 @ 09:26:10
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0