fotbollssupporter=galning?

sitter o kollar med ett halvt öga på fotbollsmåndag (ja jag är sambo med en fantast!) o vad ska man säga? stockholmska supportrar alltså, jag säger då det. raketer på planen o vilt slagsmål. det är ju så man får ont i magen. SKÄMS!
tur att min prins inte är en sån supporter, däremot blir han ledsen, så ledsen när hans kära lag förlorar. o vad säger man då? "du visste ju ändå att de inte skulle vinna serien...." det var vad jag sa idag men det var kanske inte så smart..... :)
nog om fotboll.

har lite ont i magen av andra anledningar oxå. dels ska min lillasyster flytta till spanien på onsdag. o jag är säker på att hon kommer klara det galant. men det är klart man är lite nervös ändå...
sen läste jag min lilla kusins blogg, nyfiken som jag är. o jag önskar hon förstod själv vilken fin o underbar människa hon är! det är inte alla som skulle sitta på en buss o ha såna skuldkänslor för att man inte gick fram Jenny! de flesta skulle inte ens bry sig.

denna vecka ska jag försöka uträtta lite grejer. o jag ska börja redan imorgon!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0