heja Stefan friskt humör!!!

nu sitter jag o laddar för en förhoppningsvis spännande o framgångsrik höjdhoppsfinal. eftersom (typ) alla andra svenskar har vart pinsamt dåliga o misslyckade detta OS så håller jag nu tummarna stenhårt för Steffe Holm. Åh ta guldet snälla snälla.

jobbade igår, gick bra men gahh så sinnesjukt trött på det bara. jag klarar inte ett jobb som inte ger mej nån spänning eller tillfredställelse. jag behöver utmaningar o skojigheter, inte tråk o rutiner rutiner rutiner.......... är nog en sjukt krävande människa faktiskt, o det kan nog många i min närhet skriva under på..

intressanta faktan:
har precis beställt böcker till juridiken för 1100 kr. hej tomt konto.
har jobbat ett dygn o inte duschat än. hej fräsch hanna
har typ två veckor kvar på min allra sista p-pillerkarta o inte skaffat nya än. hej oönskad graviditet om jag inte tar tag i det snart! hanna, ta dej i kragen!!!
har en finne i pannan som ser ut och känns som ett mindre horn. vad är detta med mitt nya monster-utseende??

nu till nåt mycket roligare. pojken min kom förbi jobbet i morse o lämnade nyckel innan han susade iväg med bussen mot lund. han hade köpt nya jeans bara sådär igår o de var supersnygga! hej världens finaste pojkvän med den sötaste rumpan! hihi. :) så kul att man har påverkat sin kille att bli mer kläd-intresserad, han har snart mer kläder än mej!!!

o så sist men absolut inte minst: jag har en dejt med johanna. o det ska definitivt bli dagens höjdpunkt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0