Lördag!

hemkommen från jobbet för en stund. sitter o tänker på mat vilket måste betyda att jag är hungrig?? :D får bli lite frukost snart.
ville bara meddela att jag jobbar mitt sista dygn imorrn, wiiieee!!! känns såå skönt då jag är såå trött på't.
men nu ska jag fokusera på min lediga dag! :) jag skulle va riktigt duktig om jag hittade nåt bra pass på friskis här på förmiddagen o gick på det....å andra sidan lär måååånga andra tänka likadant eftersom det regnar, perfekt träningsväder alltså!
i eftermiddag sen ska jag till johanna o hålla henne sällskap på hennes visning. :) blir mysigt att göra nåt o inte bara sitta hemma hela dan. var lite prat om sushi oxå..? ;)
mm blir nog en bra dag det här! men nu som sagt, frukost. sen en liten tupplur kanske? tydligen dödstrött fast jag sov jättebra i natt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0