tjock o svullen...

idag känner jag mej som en stor äcklig ballong. blääääää. en vecka på öland o tio kilo tjockare. känns det som iaf. nåja, det kan va lite mjölkmage oxå för jag har äntligen insett att jag nog faktiskt är lite intolerant mot mjölk. försöker så gott det går med andra produkter men det är ju inte alltid så lätt. för övrigt måste det bli ÄNDRING på andra matvanor oxå nu. detta går inte, jag hatar att känna mej som den fulaste o äckligaste människan i hela världen.

så efter det, en fin vecka på öland var det. dock med dåligt väder de flesta dagarna. men det gjorde inte så mycket, vi hittade på lite andra mysiga saker. mycket grillning iaf, som det ska vara. :)

men nu är man hemma igen, o jobb imorrn. (ångest som vanligt)
på ett sätt ska det bli skönt att börja skolan igen, bara för att få ordning på rutiner igen, o slippa jobbet. fast jag skulle iofs vilja ha nåt lite extra under hösten. men då ska det bli nåt jag trivs med..!

kolla på schemat, o förstod som vanligt inte ett skit av det. men det ska väl lösa sig. nu hoppas jag bara att det är som jag tror, så vår spanien-resa blir av i oktober. hoppas hoppas hoppas.

Kommentarer
Postat av: Johanna

du ÄR SNYGG! ALDRIG ful eller äcklig! men jag fattar vad du menar. semester hej och hå. men snart blir det friskis igen, hehe. ;) pusss!!

2008-08-17 @ 22:13:43
URL: http://johannahyden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0