Flygande Jacob!

Ikväll lagade vi mat till ett helt kompani, två formar med flygande Jacob! efter att vi proppat oss själva fulla o mätta så blev det tre stora matlådor (calle ska få lunch oxå!) o det blev ändå mat över. det är gött, lunch till fredag med!

känner mej lite gladare idag annars. hade sista dagen i skolan idag, för denna vecka. blir alltså låååånghelg men jag lär ha att göra. ska få min loftsäng såld på fredag förhoppningsvis jippi jippi! sen ska jag gå runt med cv i massa butiker o se om det är nån som vill ha mej, o så ska det packas grejer i lådor. så det blir smidigt att flytta sen när vi har bil.

o nu myser jag med min pojke o det är ju aldrig fel..:) så jag ska fortsätta göra det nu. haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0