helg äntligen!

ja nu är det äntligen helg, fast egentligen är det ju typ helg hela tiden. men varannan helg är ju lite extra speciell, som den här som kommer nu. för då är johannes ledig oxå, så skönt! få rå om varandra lite, för i veckorna hinner man ju inte ses speciellt mycket med jobb, skola, träning. o då bor vi ändå i samma lägenhet..

har haft fullt upp idag, var ute i andra lägenheten o packade en massa, tömde alla garderober. hoppade av bussen vid citygross, passade på att handla lite o bad optimistisk som jag är om tre bananlådor (huset är ju inte så långt därifrån) killen tittade lite konstigt på mej, med tanke på att jag stod där med väska o varukorg på mej oxå. men envis som jag är så stoppade jag påsen o väskan i bananlådorna o bar sen de tre bamselådorna hela vägen till huset och då är det helt plötsligt myyyyycket längre än det är annars.. när jag äntligen var framme darrade armarna som asplöv, hur svag får man va?? det va ju liksom inget annat i lådorna!!
fixade o packade ett par timmar, sen var det så tråkigt så jag gav upp. men jag fick en hel del gjort så jag är nöjd. funderar bara på hur sjuttan jag ska få in alla dessa grejer i nya lägenheten...hmm...får ta ett snack med pojken om den där byrån ändå..
nu sitter jag nyduschad efter att ha svettats som rosa gris på gymmet, härligt! man känner sig så underbart attraktiv på vägen hem, finns nog ingen som blir rödare i ansiktet än jag!

fredagsmys med köttfärspaj ikväll, men den stora frågan är ju vad man ska kolla på, Let's dance eller Så ska det låta? väldigt oplanerat att de ligger på samma sändningstid tycker jag..
imorrn är det lördag oxå, middag på gång..hihi. men innan det hoppas jag på fint väder o en lång härlig promenad med skrutten min.

bye äppelpaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0