ledig fredag o helg!

Helg igen då..kan inte förstå hur fort veckorna går.. gick upp med älsklingen idag o åt frukost med honom. igår var vi gööörduktiga o storstädade hela lägenheten. skittråkigt o jobbigt men är värt det såhär efteråt. en bukett med vita fina tulpaner lyser upp matbordet oxå, najs!

ska sticka iväg o träna om en stund. ska bli skönt, har inte vart där sen i...måndags tror jag... usch alldeles för längesen. känner mej helt uppsvullen o hemsk. när börjar det synas att man gymmar egentligen?? better be soon...
efter träning o lite rest-käk blir det en fika på stan med johanna, min nyfunna vän! hon är flickvän till en av johannes jobbarkompisar o för ett par veckor sen spöade vi dem i bowling..hrm hrm..eller johanna gjorde det iaf o jag halkade med på vinsten..hehe! i vilket fall, nästa helg ska våra karlar laga till en trerätters middag åt oss fyra!! och oj va vi längtar o väntar..hihi.

annars blir det nog en lite tråkig helg, baby jobbar så det blir mycket ensam-tid..blää. men men det ska nog bli bra, behöver läsa lite till nästa vecka o då behöver jag ändå lugn o ro omkring mej.

ok, going now. tack o hej!

 Johanna-queen of bowling!   Calle-Johannas pojke o inte riktigt lika bra på bowling! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0