Melodifestivalen i Lkpg!

Ja nu har Kristian Luuk tatt sig till Linköping, inga vidare bra bidrag idag dock.. Sämst: Frida Muranius-idioten (hur töntig är man tillåten att bli?), Ainbusk (hur kan de ens va ett band??), han som sjöng på bosniska (varför liksom??)
Måste nästan hålla på BWO, trodde jag aldrig jag skulle säga. men rätt dragig låt ändå. o den tjejtrion var väl, vad ska man säga, poppig? kan funka..

sitter mest o lördagsmyser med gubben annars, har ätit good mat o druckit en öl till det, gott gott.

konstiga tankar i huvudet idag..hmm hmm. man vill ju bara va omtyckt eller hur? o tillfrågad till olika saker o så..nåja så kan det va... inte så roligt bara.

längtar till nästa lördag! då ni, då ska jag o johanna skämmas bort till tusen, ja för det ska vi!! mysigt igår förresten, med lunch o lite shopping, tack johanna! :)

åhh är så glad, har nåt att se fram emot flera helger framåt nu, nästa lördag middag, helgen efter fööödelsedag, o familjbesök, jippi jippi. tårta o presenter o allt va det innebär..mys mys :) o helgen efter den sen kommer min lilla Sanna o hälsar på i Malmö! ska bli så kul att se henne igen o bara mysa o ha riktigt kul.

mm man mår ju rätt bra ändå faktiskt..:) ska kramas lite med älskling nu.
hej hopp!

  Jag o Sanna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0