nytt år??

ehh ja det har det visst hunnit bli sen jag va här sist. kort sammandrag med tanke på förra inlägget. Tentan klarades visst inte av. var nog ärligt första gången jag nånsin blitt underkänd på nåt och ja, såklart var det jordens undergång. funderade starkt på att både hoppa av skolan och hoppa från balkongen. men efter uppmuntrande ord från mor, syster, kusin, vänner, pojkvän tog jag mej i kragen och pluggade stenhårt till omtentan..med resultat oxå ska jag säga...VG!! oh yeah baby!

begravningen, vad ska man säga. självklart jättehemsk, gråtig men oxå oerhört vacker. speciellt ett musikstycke på saxofon som satte sig rätt i hjärtat. <Jag vet att du är hos mormor nu Göran, och där har du det bra.>

Nåja, framåt i tiden då. Är om möjligt ännu kärare i världens underbaraste pojkvän..eller ska jag säga sambo...? :) och vi fixar o grejar med "vår" lägenhet och det är supermegakul. tänk att lilla jag fick tag på den bäste..hihi.
skolan går okej oxå tycker jag, skrev nyss min första hemtenta, såå mycket skönare än salstentor. hoppas bara jag blir godkänd på den oxå...

Nu går jag och längtar till vååååren!! vill ha sol på min så otroligt sinnessjukt bleka kropp. och åh, en sak till, jag har börjat gymma!! kan knappt tro det själv. men hittills har jag varit riktigt duktig och går dit flera dagar i veckan. kan inte påstå att jag sett några resultat än dock men som min kära pojke sa, vi har sommaren som mål, inte nästa vecka. och det skulle ju va skönt att, antagligen för första gången någonsin, faktiskt känna sig bekväm i en bikini. men sen ska man kanske inte lova för mycket heller..hehe.

fyller snart oxå, 23 år. vet att jag låter extremt gammalmodig, men ärligt: VART TAR ÅREN VÄGEN?? nåja, familjen kommer ner och vi ska fira ihop, med johannes oxå såklart. ska bli myyys. :)

tack o hej..

  min älskling..

  ..o jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0