back on the net!

åohahhoo äntligen har jag en fungerande dator igen. den pajade nämligen på midsommarafton. eller rättare sagt det var strömadaptern som va sönder. så nu har jag fått en ny o nu funkar datorn, wahej! :) sjukt jobbigt att va utan internet, dumt egentligen. men det är ju så bekvämt, o bra tidsfördriv. o det hade jag ju behövt bra mycket tidigare denna vecka!! min karl lämnade mej o lägenheten i tisdags morse o drog till öland o sen dess har tiden s n i g l a t sig fram. jag kan verkligen tycka det är skönt att va ensam hemma då o då. men inte i tre dygn utan en människa att prata med!! gahhh!!! är nästan så jag ser fram emot jobbet imorrn. (men lägg märke till mitt nästan). tanken på detta jobb ger mej plågsamma ångestfyllda smärtor i magen men ju fortare jag kommer dit imorrn desto fortare får jag komma hem på lördag morgon. o då ska jag bara duscha o ta mina väskor o dra ifrån malmö fort som blixten. (ja eller så fort tåget åker iaf).
jag tror det är det jag behöver, komma härifrån. ifrån lägenheten, ifrån jobbet, ifrån stan. till öland. till semester o till min älskling som jag längtar såå efter. har bara vart ifrån honom några dagar men det känns som veckor. o vi har bara dumtjafsat på telefon sen han åkte oxå. varför då liksom?? skitdumt ju. vi saknar ju varandra.

vi får se hur det blir med bloggande på min semester, kanske blir det, kanske inte.

det blir iaf en välbehövlig paus.

hej på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0