min fina.

emma kom, stannade och åkte. helgen bara svischade förbi tyvärr. men vi hade så himla mysigt o roligt. åh! jag bara önskar hon hade kunnat stanna längre. UNDERBART var det. vi har shoppat, pratat, ätit, promenerat, druckit, glassat (ätit glass alltså), lekt med johanna, myst, kollat film. och allt var så bra och superbäst.

nu är det vanlig vecka igen, tyvärr är det lite längre till nåt att se fram emot nu. ska jobba imorrn o på söndag. annars inga speciella planer men jag hoppas verkligen nåt kommer upp, annars blir det nog lite långtrååååkigt. johannes är ledig på torsdag iofs, tur det.

ett friskis-kort har ju blitt inhandlat! gick o svettades på ett stenhårt pass efter att emma åkt igår. var så gött att röra lite på sig efter helgen. jag ska försöka gå så ofta jag bara kan, lika bra att passa på nu när man köpt för ett halvår.
åh blev visst ett tråkigt inlägg idag men jag tappade inspirationen så fort jag började skriva. så kan det va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0