vad göra?

har börjat med den sjukt irriterande ovanan att vakna jättetidigt på morgonen. ahhh det är ju nu som jag verkligen kan ta sovmorgon utan dåligt samvete. men icke då. så idag har jag t.ex. vart uppe sen åtta. redan uttråkad o klockan är tjugo över tio. jag klagar inte dock, så skönt att få koppla av lite. även om jag verkar ha väldans svårt för det, tillbringade t.ex. heeela långa dagen igår med att städa, rensa, sortera i lägenheten. sjukt bra resultat dock, garderoben har aldrig varit så fin o organiserad. :)
o vi har köpt en fin byrå som rymde massa bra grejer o en tv-bänk till så vi har ännu mer plats o jag ska lägga in mina filmer där. tjohoo är så glad att jag äntligen fick igenom min önskan om förvaring!

idag ska jag köpa ett halvårs-kort på friskis. har äntligen bestämt mej. även fast sommarschemat är sjukt nerbantat. kommer ju inte jobba så ofta så jag ska nog kunna hitta pass att gå på, förhoppningsvis... :S jag måste bara göööra nåt o jag måste verkligen röra på mej! ärligt talat alltså.
så det blir ett medel-pass vid tolv. tjohoo får se johanna igen. :) känns som jääättelängesen!

skatte-pengarna har kommit in, det är ett plus. OCh ett minus. för nu kommer min enda inkomst nästa månad vara lön för ett ynka dygn. rik eller??
ahhhh kan jag inte bara vinna en miljon eller så??

veckans bästa: emma kommer hit, imorrn!!!!!!!!!!!! hon ska få världens största o varmaste kram av mej.

tjingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0