bara liiiite till.

jag måste ta fram mitt extra-lager av energi o motivation nu. har bara den här sista hemtentan kvar som ska in på fredag. men det är så segt, det är en plåga att sätta sig vid datorn o börja plocka i papper o läsa på om ämnet socialpolitik.
jag behöver LOOOOOV!!!!

så med det sagt...hehe. igår var det eurovisionkväll hemma hos johanna o calle. mycket mycket trevligt! hade dock en riktigt gräslig huvudvärk o mådde illa...lite solsting efter eftermiddagen i pildammsparken kanske...hmm... fick träffa johannas kusin oxå, trevligt! goood mat o lite vin. gott gott. :)

idag har vi inte gjort så mycket..vart o storhandlat. sen har jag faktiskt fått till en sida till på tentan, skönt. har dock gett upp för idag nu, jag är glad att jag fick nåt gjort denna helg över huvud taget. är inte så himla lätt att sköta pluggandet när pojken min är hemma, konstigt nog...hihi.
i veckan som kommer nu lägger jag i en växel till o kör hårt. förhoppningsvis blir jag klar i tid... :S

sen är jag leeedig äntligen, förutom lite jobb då o då såklart... o då ska jag ta tag i lägenheten. usch har verkligen inte prioterat den på sistone, nån av oss. vi ska komma iväg till ikea o köpa lite mer möbler (jippie) o lite annat smått o gott. vi ska sätta upp de nya gardinerna o fixa fina blommor i fönstret o förhoppningsvis oxå sätta upp fiiiina blomlådor på balkongen!

vi har ätit o klockan är inte ens halv sex. skönt att ha hela kvällen framför sig! :) bye bye!
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0