hemlängtan på jobbet o bajsig socialpolitik

vecka igen, vardagsvecka alltså. men på fredag åker vi till skge, jippie! :) ska fira lite 20-årsdag o så. vi köpte present igår, hoppas hon blir glad men det tror jag!
jobbet i söndags gick bra, otroligt lugn dag men det var bra för då fick jag öva på de viktiga rutinerna, så som dusch, påklädning, matning o sånt. är ju inget som är nytt iofs, så det gick bra. på kvällen blev det värre dock. efter läggningen skulle man ju liksom gå o lägga sig där, o då kom hemlängtan. låg vaken hur länge som helst o ville bara gå hem o krypa ner bredvid J. trodde verkligen inte att det skulle bli det jobbigaste..men det blir antagligen bättre, första natten sådär är ju alltid lite jobbig. en skön grej med detta jobb är ju iaf att efter ett arbetspass så har man jobbat 18 fullt betalda timmar, lika mycket som två dagar i vanliga fall. gött!

jag orkar inte mer skola nu!! hade nåt litet hopp om att denna sista delkurs inte skulle bli så himla farlig, glida igenom det lite lätt o sen sommarlov!
men nej, så enkelt blir det nog inte. o jag har aldrig känt mej mer dum i huvet. det handlar ju om politik för böveln! socialpolitik! o efter tre föreläsningar fattar jag fortfarande inte vad det handlar om!! jag sitter som en liten fågelunge med munnen öppen o stillestånd i hjärnan. ehhh va? o detta ska vi ha hemtenta på. suck.

good news though. emma kommer till meeeeej!!! hon har fått ledigt 6 juni (Sveriges nationaldag) o kommer alltså redan på torsdagskvällen o ska va här över helgen. tjohoo!!! :D längtar sååå mycket till det.

nu då, om man ändå skulle försöka kämpa sig igenom lite litteratur. har vart ute på en lång powerwalk o om jag läser lite oxå skulle jag ju känna mej ännu bättre. :)
fick ett litet behov av att säga hur mycket jag älskar min sambo. efter natten borta från honom var det såå skönt att va hemma med honom igår igen. han är världens bästa o jag vill aldrig vara utan honom o jag hoppas med hela mitt hjärta att det blir vi två alltid. vill gifta mej o få söta små barn med honom. :)

puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0