hockey-feber!

"Nu är det hockey-feber!" kom killen hem o skrek efter jobbet. vi har hockey-mys med chips o öl! :) J är ledig imorrn så han unnar sig lite. helt rätt tycker jag! jag däremot börjar 8.15 imorrn. typiskt. men jag dricker allt lite öl ändå. hihi.

skänninge var sååååå bra! hela lördagen tillbringades i torpet med rena rama högsommarvärmen!! hela familjen+Johannes o Johan var där o det var helt underbart. jag bara mös o njöt. vi spelade massa spel, åt(!!) o solade. var ute heeela dan o jag bättrade på färgen en aning. :) fick ta det väldigt lugnt o smörja massa dock, pigmentfri som jag är.
synd att helgerna tar slut så fort bara. de bara svischar förbi o så är de slut. just denna helg slutade dock inte så bra eftersom vi fick tillbringa 2,5 timme på mjölby station. tåget var liiiite försenat..!! men vi hade ju varandra. :)

nu är det vardag igen. har fortfarande inte fått tillbaka sociologitentan men det kommer nog antingen imorrn eller fredag..börjar bli nervös!! usch usch.
hemtenta snart oxå. har verkligen ingen aning om hur den kommer gå. har noll koll just nu känner jag. blääää för socialpolitik. ärligt, när börjar de roliga kurserna??
slog iaf två flugor i en smäll idag o satt ute på balkongen o läste. i soooolen! :D härligt att känna sig lite sommarfräsch. har även gett mina naglar en liten treat o målat dem super-rosa! hihi.

den 5 juni kommer bästisen hit!! min emma ska äntligen komma till malmö, jippie jippie! som jag längtar!

ska fortsätta hockey-febra med pojken min nu. hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0