klar...?

efter ett lite sorgset o deppigt inlägg ska jag skriva ett lite muntrare oxå, såhär på samma dag. gick upp tiiidigt, som alla andra dagar denna vecka, och satte mej med min bästa vän, datorn. åh va vi har umgåtts den här veckan, en sisådär 7 timmar om dan skulle jag gissa på, minst.

nåja, gick sen iaf till gympan, kände mej lite vissen av diverse orsaker, o mötte upp Johanna. ja bara hon får mej ju på bättre humör, helt klart! :) men sen, upplevde vi det hysteriskaste gympa-passet någonsin tror jag, till toner av t.ex. deeo deeeeo. "SJUNG MED NU!!!!" skrek hon sen och "Let the sunshine in" ljöd ut i högtalarna. Johanna o jag frustade av skratt.
vi kunde bara föreställa oss hur hon hade stått framför spegeln med hopprepet o sjungit de där låtarna sen hon var liten, för hon kunde minsann varenda textrad, det bevisade hon när hon sjöng med, högt o tydligt, hela tiden!! men jag gick hemåt efter det med en mycket gladare känsla i magen o ett litet leende på läpparna. hysteriskt, men lite gulligt på nåt sätt. :)

och... kan det vara så att hanna victoria langvik är klar med sin hemtenta..?? är det så att hon inte behöver tänka mycket mer på skolan nu på  t r e hela månader?? WHIIIIEEEEEE!!!
eller jag ska väl inte ropa hej än, har ju inte lämnat in tentan. men ärligt, jag känner mej faktiskt ganska klar. o ännu mer ärligt, jag skiter faktiskt i vilket för jag orkar inte mer nu. min hjärna tog sommarlov typ förra veckan. o ändå har jag skrivit en tenta på tolv hela sidor om något jag egentligen inte behärskar över huvud taget. (rätt stolt över mej själv faktiskt...hihi)

sen får vi ju se om jag blir godkänd, vilket inte är så troligt. men det får bli ett senare bekymmer. nu ska jag slänga mej i soffan o pussa o krama på min älskade.

hej hopp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0