kräfta?

hujedamej va röd jag blev idag. vid lunchen med Johanna (som för övrigt var bästa lunchen på lääänge) fick jag sommarens första bonnbränna! haha! espresso houses grymma fullkornsscones o stor kaffe fick bli födan som vi intog på Johannas gård. o solen tog!! den tog då o den tog på våran promenad. ujuj! det var faktiskt första gången i år som jag har fått någon färg över huvud taget på kroppen!
nu hettar det lite på vänsterarmen...men det får man ju ta.

har för övrigt varit superhurtbulle idag. sprang/powerwalkade i morse o sen promenad med Johanna. o sen en promenad till på egen hand (eller ska jag säga fot?? haha sjukt rolig jag är!). just couldn't stay out of the sun! promenixade upp till Öb o spanade in den lilla balkongmöbeln som jag spanat på förut. tänkte att kanske kanske skulle kartongen va tillräckligt liten o lätt för mej att bära hem. men, trots att jag kan va riktigt envis när jag vill, så fick jag ge mej. typiskt! annars hade kvällsmaten intagits på balkongen ikväll. men imorrn ska jag försöka tvinga med pojken min upp dit, den ska köpas!! ska bli många mysiga kvällar där i sommar sen, på våran LILLA balkong. :D

tjohej imorrn åker vi hem till Skänninge. ska bli myspys i torpet på lördag med ALLA barnen+två pojkvänner. det händer inte varje dag så oj va jag längtar!

i will be back! :)
puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack själv för bästaste lunchen!!! :D let's do it again soon! och just det ja, i maj får du ju prova på friskis. ;) let's träna också! :D pussen!!

2008-05-08 @ 22:48:08
URL: http://johannahyden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0