tänk om....

....jag hade lite självdisciplin!! skärpning hanna, massa dagar lediga i rad o hur mycket har jag läst?? inte alls mycket, inte alls. har ju dock lyckats hålla mej sysselsatt på olika sätt ändå.
kort sammanfattning.
Valborg: spexet var kul! själva grejen är inte riktigt min grej, men skämten var kul o de var såå duktiga sångare. plus det bästa då, att johanna satt i orkestern. :)
1:a maj: mysdag med älsklingen, bara allmänt mysigt.
Fredagen: härlig dag med Frida i klassen. vi gick lite på stan, fikade, satt i min soffa o pratade. mer sånt!
Idag: tvättat hela 6 maskiner!! pust o stön. o nu måste jag lyfta på arslet igen för pojken är på väg hem o jag skulle skala potatisen. hej o hå!

imorrn ska jag jobba, första dagen själv. gulp! blir så arg på mej själv att jag blir så nervös. är ju bara att köra egentligen. men jag är lite för mycket av en perfektionist vid vissa tillfällen.
ikväll blir det mys bara, orkar inget annat. plus att sen kommer jag inte träffa plutten förrän måndag, eftersom jag jobbar ett helt dygn, suck.

nej, potatis var det nu ja!! trevlig lördag allesammen! tänker på dej Johanna som myser i Sthlm. :) äntligen kom den efterlängtade helgen, mys på!

puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej söt!
åh tack jag tänker på dig med :) och har det kalas. ska ut en sväng nu och dricka cosmopolitans... ;)
idag har det blivit shopping med nya byxor, bolero o den senapsgula söta tröjan på HM som jag kollat på... :)) har dessutom hittat finfina gympaskor men de finns inte i min storlek nånstans! åhh. hehe. :P
lycka till imorn, det kommer gå kalas!
sen kaffar vi i malmöööö. ;) snaaart!
pusssssssssss o hälsa :)

2008-05-03 @ 22:51:20
URL: http://johannahyden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0